Bröllop - Kycklingar

kycklingar


Jag har varit på semester i Sverige i 5 dagar och har därför inte hunnit skapa någonting. 2 vänner gifte sig och vi ville ju såklart vara med å fira deras dag. Därför fick skapandet komma lite i tredjehand.

Jag flyttar hem i slutet på juni och håller på att fraktar hem alla mina saker till Sverige. Så för er som funderar så går det bra att flyga med en symaskin som handbagage, så kan jag berätta att det går utmärkt om man plockar bort nålen ur symaskinen. Det var dock lite tungt, men hem till Sverige kom den =)
Det gick även bra att flyga med en virknål i handbagaget, däremot har jag hört att det är värre med stickor.

Till förra påsken kom dessa små kycklingar till. Väldigt enkla att tillverka och så går det relativt fort också, vilket är viktigt för barnen i skolan.
Vill man inte sticka dem så går det utmärkt att sy dem.

kyckling

Kommentarer
Postat av: stina

söta små kycklingar!

2007-05-10 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0