Hemhemma igen

Idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på när pappa tvättat bilen. Ska snart åka in och hälsa på mamma på sjukhuset, trots att hon inte vill få besök idag. Hon opererades igår och jag hälsade på henne på kvällen och då var hon väldigt pigg efter omständigheterna, men inatt har det visst blivit några komplikationer, och hon var väldigt ledsen och hade sjuktont! Pappa är där inne nu så jag ska ta med mig lillebror och åka in till henne sen.
Sjukhus är inte så roliga ställen, det känns som om man blir mer sjuk på ett sjukhus än vad man kanske är hemma.

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag gör inte så mycket. Det är ruggigt ute! Kallt, men min nya jacka värmer!
Shoppade färdigt julklapparna igår, eller har en liten present kvar till kusinen. Men den ska införskaffas idag! Sen är alla klappar färdiga. Det är skönt!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Robodan

Hoppas allt gått bra!

2005-12-11 @ 13:02:53

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0