Husmor

Ni som känner mig kommer nog nästan tappa hakan nu!

Det har hänt något stort. Jag, Lina, har ställt mig och gjort pannbiffar och hemmagjorda köttbullar! Och inte nog med det, de blev supergoda!!!
Jag är själv väldigt imponerad!
Okej jag får erkänna, jag valde att göra platta köttbullar eftersom jag tycker köttbullar blir fula om de inte är helt runda.

Mäkta imponerande va?!?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Inte illa...

Sparar du några så att jag får smaka:-)

2005-12-12 @ 16:14:03
Postat av: stina

mm, det är gott. jag brukar också göra mina egna, vägrar äta köpta sen jag fått brosk i sånna. huu. men jag är ändå imponerad! :)

2005-12-12 @ 16:20:00
Postat av: Åsa

Imponerad var ordet! De få gånger jag orkar ställa mig och göra köttbullar, så gör jag dem också platta. Varför göra det krångligt för sig? Det smakar ju likadant iaf!

2005-12-12 @ 16:49:17
Postat av: LP

Hold your horses! Vilken tjej!

2005-12-12 @ 17:54:39

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0