Julrim

Jag har rimmat till några klappar =)

Ära vare gud i höjden
denna har inte bror gjort i slöjden.
Om man vill kan man ha den som en tant,
och se ut som en predikant.
Du kan ha den med trekanten fram,
och bli snyggare än riddaren i Notre Dame.


När det pyser ut
och du ger av ett tjut
Du tittar bakut,
och fattar ett beslut.
Okej, det är inte akut
Men det tar mer än 1 minut
Vi tror du klarar det absolut.


Detta är en kompott
Inget bra när man har brått
Vid mycket kan det bli flott
Gott gott gott
Vad det är har du säkert förstått


När du ska smöra
bör du lyssna och höra
Om du ska förföra
låt inte *** förstöra
Så tabort så är det bara å köra!


De är inte perfekta, men det ska ju inte julrim vara!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

jag tycker dom var bra för jag kan inte ens gissa alla:)

2005-12-14 @ 22:37:02

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0