Klassfest

Det är roligt med klassfester!!! Jag var inte sugen, men väl där hade jag inte tråkigt en endaste liten stund! Lite stelt i början som det alltid är innan man lärt känna varandra utaför klassrumsvärlden. Jag har iaf haft väldigt trevligt ikväll och fått skratta mycket!!! Lite skitsnack om andra lärare och om några andra studenter i klassen, men det hör väl egentligen till. En kul kväll som symboliserar en kul kväll med en klass som jag ska läsa med i över en termin till. 
Vi har diskuterat alltifrån himmel och jord. Jag anser att det är bättre att bjuda lite för mycket på sig själv än att gå hem tidigt och bara vara tråkig. Jag tror att många uppfattar mig som en sprallig tjej som pratar innan hon tänker efter. Men vad gör det. Jag har ju förgyllt någons dag iaf!


     
Klassfest med pizza


     
Många burkar blev det, och matematiker som vi är
räknade vi ut hur vi skulle bygga en pyramid och
samtidigt räkna ut eulerkretsen på den =)


Å så var festen slut. Cyklade hem med ett glatt leende. 

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: tres

Jag håller, det är trevligt med klassfester! Oftast i alla fall, det kan vara lite olika, jag var bjuden till KLASSÅTERTRÄFF och det var helt hemskt. Usch.

2005-12-09 @ 01:32:46
URL: http://prettyw.blogg.se/
Postat av: Håkan

Måste bara tala om att jag uppskattar din blogg, kanonkul att läsa. ser redan fram mot nästa dag.

2005-12-09 @ 10:09:31

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0