Konsten att bogsera en cykel

Idag har jag bogserat min andra cykel när jag cyklade på min första cykel.

Det var minsann ett projekt! Dels att cykla och samtidigt balansera den andre med en hand i minus 5oC. Att dessutom slå i styret på den bogserande cykeln med knät vid varje heltrampat varv, var inte heller så lätt. Det bliv bara en vurpa, och jag kom hem med knappt två cyklar iaf!



Jag hade planer på att åka hem imorgon, men dessa planer är redan nedlagda då det är mycket nytt och svårt inom matematiken... Ska försöka fjäska för mina föräldrar så kanske de vill låna ut en bil till bror eller rickard så kanske jag får fjäska för dem så att någon av dem kan hämta mig och alla saker här... jaja!



Julshopping nästa!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0