Ny kurs och nya böcker

Har idag börjat på en ny kurs. Nu är jag tillbaka i verkligheten igen, eller verkligeten ser jag ju på VFU:n, det vi gör på universitetet har jag knappast användning för i praktiken... Jaja.

Köpte nya böcker idag. Hade räknat med litteratur för minst 400 pix, men behövde endast punga ut med 105 kr. Så jag unnade mig 2 kollegieblock och några pennor. Det är lyx när man "tjänar" pengar på litteraturen.
Nu har vi uppgifter att räkna till varje dag och en massa annat. Det som känns bra är att det kommer in ett jullov i mitten på kursen. Det är lyx! Då kan jag på mina 21 lediga dagar (-2 jobbdagar, - julafton, -juldagen och -annandagen och  -nyårsafton och nyårsdagen = 14 lediga dar!) ta igen det jag inte hinner före jul. Men efter nästa tisdag är det lugnt igen för då är mina kvällskurser i stort sett slut! Då har jag examinerats i dem. GÖTT.

Jag och LP granskade vårt arbete idag. Jag är faktiskt nästan stolt över det. 23 sidor är det i dagsläget. Och det är 23 bra sidor enligt mig!

Annars så ska jag äta en bit mat nu och arbeta lite inför litteraturseminariet som är imorgon!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0