Ny lista...

Under eftermiddagen har jag plockat iordning vilket verkligen behövdes!! Nu går det nästan leva här inne igen!
Jag har gjort färdigt den sista julklappen, så nu är verkligen allt klart, eller nej, jag kom på att jag köpt en julklapp till farfar, men den var visst 2 storlekar förstor så jag ska byta den någon dag när jag har tid.

Att göra före jul:
(#) baka lussebullar
(#) köttbullar
(#) pepparkakor
(#) köpa julklappar
(  ) skicka några få julkort
(#) Göra julklappar
(  ) Byta julklapp
(  ) Knäck utan mandel
(  ) Besöka Cloetta
(  ) Klä granen
(  ) Baka bullar
(  ) Baka bröd
(  ) Examination i sexualkunskap
(  ) Skriva arbete i Bollen i skolan
(  ) Lämna julklappar i Ryd
(  ) Tvätta
(  ) Rimma

Lista kommer att fyllas på och prickas av efterhand!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

"Besöka Cloetta", har de 2:a sorterings försäljning där? Då blir jag lite avundsjuk!!

Tur att jag har Göteborgs kex på vägen hem...

2005-12-13 @ 10:06:01
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0