Sjukhus

Undrar hur läkare tänker egentligen. Mamma åkte in till akuten i måndags och de skickade hem henne efter några timmar. Hon fick åka in igår igen och de skickade hem henne igen. Så hon samlade krafter och tog sig hit upp för att vara med på julklappskvällen. Men så inatt fick hon otroliga smärtor i bröstet igen och fick återigen åka in till akuten. Men denna gången tog de henne på allvar så hon får ligga kvar och ska opereras redan imorgon!
Varför litar de inte på oss patienter direkt. Framförallt om de ser i journalen att man aldrig åker in i onödan. Vet inte om min mamma legat inne någon gång efter att min bror föddes...

Hur som helst så hittade jag fler julklappar till mamma idag, men eftersom jag inte borde köpa mer julklappar så ska hon få detta i "krya på sig"-present.



Nu ska jag snart på klassfest!
Är inte sugen just nu, men jag blir kanske det sen.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Usch då... låter inget vidare. Man undrar ju varför de inte tar en annars fullt frisk människa på allvar. Då är man ju inte en person som söker läkare i onödan. Ibland borde de lägga ihop ett och ett tycker man.
Hoppas iaf att hon snart blir bättre och att du kan njuta lite av kvällen. Kram!

2005-12-08 @ 20:46:11

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0