Skäller

Så är jag i farten igen!
Satt och jobbade med LP i skolan idag och kom på att det minsann skulle ringas och skällas på telia eftersom telefonen och bredbandet minsann inte fungerade imorse heller. De hade ju minsann inte hört av sig inom 2 arbetsdar. De svarade inte och jag blev kopplad till en eller nåt som svarade att det kulle bli fixat klockan 18 den 5 december. Med småttpanik ringde jag till pappa för att han skulle få ringa till telia och skälla på dem!!! Men han satt i möte, som tur var. Jag cyklade irriterat hem och svor på jävla telia som aldrig kunde hålla vad de lovat.

Cyklade hem som ett argt bi och när jag väl  lyfte luren för att konstatera att det inte fungerade, fungerade det!!! Så nu har jag bredband och internet igen!

Min helg är räddad!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0