skoj

Lite kul info från mig som inte gör nåt vettigt på dagarna...


För att förbränna en starköl måste vi ha sex (intensivt) i 2 timmar och 24 minuter, men bara bädda sängen i 1 timma och 48 minuter eller kyssas i 3 timmar och 36 minuter... eller springa (11km/h) i 19 minuter... Intressepil i ögat va? Undrar hur snabbt vi förbränner det om vi har sex och kysser varnadra samtidigt ; )

För att förbränna en skiva falukorv måste vi spela trombon i 7 minuter eller läsa i 26 minuter eller ha sex i 17 minuter.

För att förbränna Magnum Classic (glassen) måste vi vaxa segelbåten i 59 minuter eller hugga ved i 44 minuter eller kyssas (eller kramas) i 4 timmar och 25 minuter. Undra vad man väljer att göra?!?


Vill ni veta nåt mer?? hehe Hör av er, jag har svaren på allt =)


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Så du menar att man förbränner lika mycket vid 17 minuters sex som vid 26 minuters läsning? Hm, jag är tveksam!!!

Hur mycket måste man blogga för att förbränna en portion chokladpudding?

2005-12-30 @ 15:37:11
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Lina

Det är uträknat på min vikt och längd så det stämmer nog inte på alla.

Hmm, just det kunde jag inte räkna ut, men säg ca 5 timmar... hehe

2005-12-30 @ 15:51:29
URL: http://linasjoblom.blogg.se
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Håller med om att siffrorna låter konstiga. Undrar om man verkligen förbränner mer när man bäddar sängen än när man har intensivt sex?

Fast det är klart, att bädda sängen i 1 timma och 48 minuter är även det ett ansenligt arbete:)

2005-12-31 @ 01:49:01
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0