Åhörarvecka

Haft lektioner idag. Det är åhörarvecka så det är en massa föräldrar som är med på lektionerna. Då kanner man sig ganska värdelös. Eller inte värdelös, men det är lite jobbigt när man presenterar sig som lärarstudent och då känns det direkt som om de ser ner på en.
Jag följde dock min planering och det visade sig att de tyckte att jag var pedagogisk vilket var kul. =) De sa det dock inte till mig utan till några andra så det kom fram på omvägar, så som allt gör!

Nu ska jag skriva arbete! Det är förmycket med 30 p på en termin... Men jag borde inte gnälla.

Hej


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: christofer

Kul att sådant kommer fram ändå - men tänk på alla positiva kommentarer man missar för att folk inte orkar säga att man gjort något bra.

2005-11-17 @ 17:37:39
URL: http://dagensord.blogg.se/

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0