Ajjjj!

Jag halkade just på golvet och sträckte mig mitt under foten. Det gör ONT!!!!! Typiskt mig!

Klart jag ska berätta om mina drömmar om jag har några sådana. Nattens dröm handlade om att jag hade somnat i mitt förråd. Det kom in två killar. Lampan släcktes och jag bad killarna tända den igen, men det gjorde de inte. Vet inte om de skulle göra inbrott i mitt förråd igen eller om jag skulle bli våldtagen. Drömmen berodde antagligen på att jag nyligen haft inbrott i mitt förråd och att vi på sexualkunskapen diskuterat misshandel och sexuellaövergrepp på barn. USCH!!!

Men jag vaknade och smsade med R så jag vaknade till ordentligt och kunde inse att det bara var en dröm.

Hoppas få sova ostört inatt!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0