Ambitiös och pillig!


Jag är ambitiös!
Jag har gjort ett prov och övningsuppgifter till eleverna så att de kan öva lite extra på sina studiedagar på måndag och tisdag. Övningsuppgifterna är med facit och uträkningar. Ojojoj...

Å så har jag gjort en planering till eleverna. Så duktig jag är!



Förövrigt är jag mycket nöjd med min fläkt!. Pillig som jag är så var
jag ju tvungen att pilla och se om jag kunde ta bort kryddhyllan,
det gick och där bakom hade gubben ( ung å snygg kille) satt upp hyllor åt mig!
Så nu har jag plats för mina kokböcker oxå!
Jag är så bra! Det är bra å va pillig och nyfiken!



Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Kul och höra ifrån dig igen Lina!!

Du är inte bara duktig, nyfiken, och pillig, jag tycker att du är härlig oxå!!

2005-11-25 @ 07:40:30
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0