Äta å skola

Nu ska jag äta och sen undervisa. Kul!

Somnade sent igår, men jag är pigg idag!

hej

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Det är bra att du tycker det är kul att undervisa. Hoppas att du även tycker det är kul att lära dig.

I mina barns skola tycker jag lärarna är bedrövliga. Många av dem gillar inte datorer och därför har de bestämt sig för att inte lära sig något om datorer!! Det finns de som inte ens kan stänga av en dator!!! Jobbar man inte med fel sak om man inte vill lära sig något nytt. Datorer kommer ju garanterat vara en mycket stor del av framtiden.

Jag är på väg att börja hata lärarna för att de är så fel på det! Kan de verkligen med att ta ut full lön när de är så begränsade och bakåtsträvande?

2005-11-17 @ 12:28:17
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0