Bakterier...

Fick ett brev från Folktandvården I Gränna i fredags. De gav mig en tid, men med tiden så fanns det en extralapp där det står:
Viktig information till dig som är patient:
Har du vårdats på sjukhus/vårdcentral i Östergötland, Stockholm eller
utomlands under de senaste 6 månaderna?
Tag i så fall kontakt per telefon med oss på kliniken för vidare information.

Idag ringde jag och ändrade den tidenen hos tandläkaren och när jag sa att jag har varit och tagit spruta på en vårdcentral i Östergötland för ungefär 6 månader sedan blev hon förskräckt. Hon visste inte alls hur hon skulle göra. Men jag får tydligen en kallelse till min vårdcentral här för att ta några prover.

Jaja, så är det!


Nu ska jag duscha och göra mig iordning för VFU. Just nu är det lite nervöst eftersom jag inte vet vem som är min mentor, men jag hoppas att det ordnar sig!

Ska vara där strax efter 12 så jag måste cykla härifrån vid 11. SÅ jag får försöka att äta en rejäl Brunch innan jag far. En sak som jag tycker är lite tråkig är att jag måste vara med på konferencen i eftermiddag. Det ger mig inte så mycket nu, eller jag ska inte säga att det inte gör det eftersom jag inte varit där än!

Nu ska jag läsa på lite om mina VFU-uppgifter så att jag vet vad jag ska observera under första veckan!

Hej för nu!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0