Det här är Jon Danielsson från ett sargat Sarajevo...

Så roligt som jag hade igår har jag inte haft på väldigt väldigt länge!

Måste berätta om några händelser från gårdagen. Vi blev uppraggade av en nördig kille och spelade på det. Så jag dansade rumpa mot rumpa med honom. Eller snarare min rumpa i hans knäveck... hehe. Sen tog Sandra över. Och vi tänkte se hur på han var, så vi rörde oss över hela dansgolvet. Och han backade med och gned sin rumpa mot Sandra. Så himla himla roligt!

När vi var på väg från hg skjutsade Jon mig på min cykel... Livsfarligt men skoj!!! Så när jag kom fram till statoil och skulle betala så ser jag att jag böjt av alla mina kreditkort. Kanten på min pakethållare hade böjt sönder korten som låg i bakfickan. Så idag har jag beställt nytt VISA kort. hehe
Detta tyckte Sandra var kvällens höjdpunkt. Jag tyckte nog egentligen att det roligaste var när jon beställde. Han var gravalvarlig och beställde 2 mosmenyer och en hyrbil!!! Han blev nekad till hyrbilen, men stod sedan och hulkade mellan hyrbilarna.
När vi kom till efterfesten igen sa jon hela tiden: Det här är Jon Danielsson från ett sargat Sarajevo...Hur roligt som helst! Han ville inte heller visa att han druckit upp sin kombos sprit så han fyllde på flaskan med vatten. Hela flaskan så kombon förstod snabbt att det var något lurt!!

Det här är det absolut roligaste jag gjort på länge! Vi har så skoj ihop och man kan verkligen vara sig själv och rapa och fisa hur mycket man vill...

Så j-a skoj!

Träffade dem på stan idag oxå. Fy vad vi skrattar ihop!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Jag hoppas att dina kort låg lösa i bakfickan. För tjejer som har plånboken i bakfickan finns väl bara på landet...

Det är skönt att leva i en fördomsfri värld!!

(27/11. Frölunda v/s Linköping: 3-2)

2005-11-27 @ 23:38:44
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Lina

Jag är iofs från landet... Men jag valde att ine ta med mig varken väska eller plånbok ut. Därför valde jag att ha studentleg, körkort och VISA-kort i bakfickan =)

2005-11-28 @ 09:24:35
URL: http://linasjoblom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0