Det snöar...

I Linkeboda snöar det idag, men det är 0,7 grader ute så det lägger sig knappt! Om det ska snöa är det ju bättre att det gör det ordentligt så att det lägger sig! Jag avskyr blask!

Igår somnade jag tidigt! Väldigt skönt! Men det ledde till att jag vaknade tidigt idag. Men det är ju bara bra! Nu sitter jag och ska börja plugga! Det vore så skönt att få mycket gjort så att jag verkligen kan slappna av lite i veckan iaf!

Jag undrar vad mina kära önskar sig i julklapp, jag har inte hört något från dem än. Men ev är jag iaf färdig med mamma och pappa. Färdig så att jag vet vad jag ska införskaffa alltså! Vet inte riktigt vad det kostar till pappa, men jag ska försöka klura ut det idag.

Betalade räkningar igår, även det var kul för jag fick massor av pengar över. (massor i en students ögon...)

Ska polisanmäla inbrottet idag och även ta tag i försökringbolaget oxå. Det är lika bra att få det gjort!

Tack och bock!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0