En sån kanonbra dag!

Lektionen jag planerade i dag, gick hur bra som helst!!! Alla lyssnade och alla ställde frågor och det bara flöt på. Dessutom fick jag bra respons från mentorn. Skulle dock tänka på två saker... Att säga hej till dem innan jag sa varsågod å sitt. Okej det är ju en självklarhet, men det hade jag glömt. Glömde äeven att tända lampan vid tavlan. det var mina brister i undervisningen och det känns som om dessa två saker är ganska enkla att rätta till!
Efter lektionen så räckte en kille upp handen och sa att jag var en riktigt duktig lärarkandidat oxå. Det kan man leva på länge!!

Å så har min älskade R fått jobb idag oxå. Så det är bara skojigt!

Nåt mer roligt är att jag ska till Jennie nu på party!!! Å fy vad jag är sugen på en öl eller 5!

Å så när jag kommer hem inatt så har R kommit hit och ligger i min säng och sover!! Tror inte att det kan bli bättre...

=)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Lina

Vi kom äntligen till HG! Det får vi helt enkelt vara grymt nöjda med! Betongkepsen på idag däremot!

2005-11-12 @ 17:36:46

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0