Gay-bar

Hemma igen efter en händelserik kväll!
Anders och Per hämtade mig här för att jag skulle slippa cykla ensam genom rydskogen. det är så gulligt av dem! Anders cykel började ge sig och han beslöt att slänga den och skjutsade mig på min cykel istället. Innebandyträningen började i lite kaos då vi inte kom in i hallen idag heller! Väl inne så var det så otroligt roligt, jag tycker det är kul att även en sån som jag kan vara med som inte är så himla duktig utan mer spelar eftersom det är roligt!
När vi kommer ut från träningen så har Per återigen fått punktering på sin cykel, så det blir en promenad till Gay-bar för att hämta pump och hoppas på att kunna cykla en bit. Det var trevligt att äntligen få se gay-bar har ju hört så mycket om det men aldrig varit där. Men icke då. Det fanns ingen pump på gay-bar. Så vi fick promenera hem genom Rydskogen, men vad gjorde det när jag slapp cykla ensam!

Nu ska jag planera lektioner om procent inför imorgon!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Det är bra, läs igenom matte-boken INNAN du skall ha undervisning den här gången...

Lycka till!

2005-11-13 @ 23:38:57
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0