Geobräde

Helt slut efter en dag full av aktiviteter!
Var på min tråkiga kvällskurs idag, gav inte mycket alls! Hade kanske lite för stora förväntningar på den kursen, men den är inte bra! Jag fick spela volleyboll med tanten som jag har skrivit om tidigare. Hon som inte har skor på sig utan springer barfota, idag hade hon dock ett par strumpor på sig. Typiskt att jag alltid hamnar med konstiga månniskor.


Pappa var förbi nyss. Han hade med sig hamburgare och geobräde. Hamburgarna var goda!!! Han hade även varit snäll och snickrat ihop ett geobräde, som jag gjorde om lite. Precis som pappa anade... Okej, du känner mig ganska bra! Så här blev geobrädet. Blev bra för att vara hemmagjort. Nu lät jag negativ. Det blev mycket bättre än förväntat!!!

Imorgon ska jag jobba med 3 elever i år 5. Vi ska arbeta med
kvadrater, rektanglar, area och omkrets. Det ska bli spännande
då jag inte har en aning om hur mycket geometri de har läst.

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0