hehe

När jag skulle hämta min veg- och skinkapizza sa han (pizzakillen) så fort jag kom in: "Du hade beställt Hawaii va?" Nä, svarade jag. Å så gav han mig ändå pizzan. Jag frågade om han drev med mig å då svarade han att man måste ju få ha kul när man jobbar!
Rolig gubbe/kille!

Har haft VFU idag oxå. Lika roligt idag, eller kanske till och med roligare! Trivs som fisken i vattnet.

Klockan är 21:25 och jag är otroligt trött. Ska lägga mig nu och titta på Paradise Hotel. Det är ju final idag! Brukar inte titta på det men har sett några avsnitt och varje gång varit vansinnig på den där david och Natacha. Fy vilka hemska människor.

Har planerat lektioner för imorgon. Det tar ganska mycket tid för en ovan person som mig! Hoppas det blir bra! Eller det kan ju inte gå så himla dåligt.
Påtal om dåligt... Det var en kille i åttan som hade diagnos idag och frågade mig om hjälp på ett bråktal. Jag insåg ganska snart att jag inte visste hur jag skulle lösa den och bad honom tänka till en gång till innan jag hjälpte honom. Å så gick jag från honom. Tittade i min mattebok hur man löser sånna tal. Gick tillbaka till pojken och frågade om han tänkt färdigt än. Det sa han att han hade gjort för länge sedan. Bra sa jag och hjälpte honom. hehe. Busigt av mig!

Nu ska jag sova!

Puss för idag!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Inte busigt, smart! Han måste ju ha förtroende för dig och det får han ju inte om du erkänner att du inte kan dina saker.

2005-11-11 @ 13:23:08
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0