Hej å hå, jag kan gå på tå

Nu har jag gjort färdigt en uppgift. och drygt 2/3 av den andra uppgiften. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra det sista imorgon och städa nu, eller om jag ska göra klart den nu och kanske hinna städa lite idag.

Vilka problem jag har... Nä jag ska nog städa idag, imrogn lär jag vara seg eftersom jag ska ut och partaja idag! Ser verkligen fram emot det! Hoppas jag kommer in på HG idag, eller att vi göra det! Iofs ska ju inte LP och Jennie med... hehe

Hejhej

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: mi

Ja jag tycker också det! Vilken tur att du träffade en trevlig vakt :) då blir man alltid glad.

2005-11-26 @ 16:24:01
URL: http://tomtenina.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0