Hur ofta säger du

När du säger "man", menar du dig själv då? Var det en person som frågade mig.
Ibland menar jag nog mig själv, men jag försöker skriva "jag" om jag tycker det. När jag pratar har ordet "man" lättare att slinka ut ur min munn, tyvärr! Jag ska försöka skärpa mig!!

Idag är det inget roligt väder,så jag har kunnat sitta inne med gott samvete! Verkligen skönt! Men jag är nöjd med min dag för jag har redan fått väldigt mycket gjort!

Jag har lagt upp tre par jeans, det går faktiskt ganska snabbt. Det enda som var lite surt var att jag inte hade någon jeanstråd. Men jag har visst alla spolar till mammas maskin här och på två av dessa spolar fanns det jeanstråd. Så det gick bra ändå!

Jag fick även mail från Gränna-Frasse idag, visste inte ett han kunde skriva mail. Men jag blev himla glad! Han hade svarat på alla mina frågor om Gais. Varkligen väldigt snällt! 
Så jag har skrivit färdigt att arbeta till kvällskursen bollen i skolan. Väldig skönt! Lite stress över det har släppt!

Jag har även lagat helt underbart god mat, vilket jag aldrig trodde att jag skulle lyckas med! Men nu har jag även 2 matlådor till VFU:n. Det behövs verkligen! Till maten åt jag upp tzatsikin som blev över i fredags. Det var gott, men jag tycker lite synd om killarna som jag ska spela innebandy med. I och för sig kanske det är min enda chans att skrämma iväg dem!

Jaja. allt för nu!

Men var så lugna, det kommer mera!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Skriva om Gais, vad är det för sätt? Det enda MAN behöver veta om Gais är att de har skinnväst och att de rensar makrill. Skulle MAN mot förmodan vilja veta mer om dem så kan MAN läsa här:
http://ifkgoteborg.blogspot.com/2005/10/barabencom-avsljar-skinnvstens.html

2005-11-06 @ 19:48:40
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0