Knasig mobiltelefon

Jag har av flera olika anledningar funktionen leveransrapport på när jag skickar sms. Men sedan i söndags har jag inte fått några leveransrapporter när jag skickat sms, men helt enkelt tänkt att personerna jag skickar till inte har på sina telefoner. Jag har inte heller fått ett enda telefonsamtal... Igår skickade jag iaf några gulliga meddelanden till R utan att få något svar, vilket är ganska ovanligt. Så imorse ringde jag och frågade om han får mina sms och det sa han att han hade fått. Bra tänkte jag!!
Men så idag när jag satt på pendeln hem tänkte jag att något nog är lite knasigt med telefonen så jag stängde av den, tog bort batteriet och allt möjligt (gjorde samma sak igår, men då hjälpte det inte). Det gjorde det däremot idag. Gissa om det pep från telefonen, massvis av missade samtal, sms och leveransrapporter. SÅ jag var helt enkelt inte lika bortglömd som jag kände mig!

Sikket I-landsproblem!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0