Kom hem tidigt!

Äntligen hemma! Fick skippa konferensen idag vilket var otroligt skönt! Ska göra prov åt niorna nu, det är skoj!

Det fanns många åsikter om mitt inlägg om Svenska kyrkan. Det var intressant. Inget är ju mer rätt än det andra. Vad kärlek är är ju individuellt och vi kommer aldrig att få veta vem som mår bäst av vilken kärlek. Några få höll inte med mig, medan det var fler än väntat som höll med mig! Självklart tycker jag det är kul när många tycker som jag! Men jag respekterar allas åsikter.

Har just varit  och lämnat in min cykel. Att dessa förbannade cyklar alltid ska strula! Men tills imorgon ska den bli frisk igen!

Allt för nu!

Puss

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0