Lazio - Inter

Jag är avundsjuk på min pojkvän som är i Rom och göttar sig! Idag var han på Olympiastadion och såg när Lazio spelade 0-0 mot Inter.
Och vad har jag gjort idag? Jo jag har inte gjort ett j-a skit! Sitter just nu och tittar på Bingolotto UTAN lott! Jag hade ett mål med dagen och inte ens det har jag uppnått! Jag skulle lägga upp ett par byxor, min icke! Nu är bingolotto snart slut. Så vad ska jag göra då? Bra fråga.
Påtal om Bingolotto så gick det en ny volvo till en person i Gränna! Ringde mamma och frågade om det var hon, men det var det inte =( Det dröjer nog inte många dar innan alla i Gränna vet vem det var som vann!
Jaja, undrar just vad jag ska göra imorgon?! Bajsa kanske!

Hej för idag!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Robodan

Men det blev ju 0-0 trots allt:-)

2005-11-07 @ 01:40:37

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0