Lina 22:54 pip

Har tittat på ett Tv-program från UR. Intressant! 
Handlar om hur skolan eller främst lärare hanterar skiljsmässobarn. Och hur mycket barns tankar om föräldrarnas skiljsmässa drabbar skolan.

Påtal om skiljda föräldrar, så har ingen av mina nära vänner skiljda föräldrar. Och då handlar det kanske om 15 personer som jag umgås som mest med. Är det ett sammanträffande eller hur kommer det sig att min umgängeskrets har föräldrar som lever tillsammans? Det är väldigt ovanligt idagens samhälle, tror jag iaf!

Det var dock inte det jag skulle skriva om. Jag skulle bara säga godnatt!
Jag har stickat en del under programmetsgång, men nu är jag trött så det är dax att sova!

Puss & Kram

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0