Listor

Det är ju inne med listor, så här kommer en om mig och mitt liv!!

OM MIG
Namn: Lina som tilltalsnamn och Jenny efter min mamma
Kön: Kvinna
Ålder: 22
Längd: 1.585 m
Vikt: Om man räknar BMI så väger jag som en normal människa
Nicknamn: Lina
Hårfärg: Nån röd ton.
Ögonfärg: Blå-gröna

HAR DU NÅGONSIN
... blivit kysst:
Jupp
... ätit sushi: Ja två gånger. Första gången smakade det bättre än andra.
... stått på scen: Japp, spelat trumpet inför hela skolans matsal, kanske 300 pers.
... blivit dumpad: Beror på hur man ser det,
... varit ihop med någon som varit otrogen: Japp!
... varit med om en bilolycka: Nä, men kört på en hare en gång
... klättrat på berg: Jo det har jag, på Grännaberget.
... sett Vita Huset: Nej, inte i verkligheten.

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt:
Kall glass med varm chokladsås. Annars riktigt kallt på vintern och riktigt varmt på sommaren.
Spets eller satin: Satin
Blått eller rött: Blått
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Beror på, de har helt olika egenskaper
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor som ett barn har plockat!
Vår eller höst: Vår för att den är finare än hösten, men pga. allergi väljer jag helt klart hösten!
Historia eller vetenskap: Valet är lätt! Vetenskap!!
Matte eller engelska: MATTE

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet?
Allltid!
Vet den personen om det? Vaddå den? DE vet om det!
Gillar någon annan dig just nu? Gillar inte alla mig?
Vad tittar du på hos en kvinna/man? Ögonen! De utstrålar så mycket! I ögonen ser man om personen mår bra!

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal?
Jo, igår var vi både seriösa och oseriösa!
Kramat någon? Ja, pappa var nog den senaste jag kramade.
Kommit sams med dina föräldrar? Nu för tiden är vi typ alltid sams!
Bråkat med en kompis? Nej!

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Jodå!
Ge massage: Nja, jag tar hellre emot av en massör!
Gå promenader i regnet: Ja det gillar jag faktiskt, om man har kläder för det!

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren?
Bakade och sålde polkagrisar, sålde även lite träningskläder och så solade jag nån dag också!
Svär du för mycket? Inte lika mycket nu som då!
När duschade du senast? Igår morse!
Vilken färg är det på dina byxor just nu? Svarta träningsbyxor
Vilken färg är dina underkläder? Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu? Surret från fläkten i datorn
Vad var det sista du sa? Aja, hej då!
Vad är bredvid dig just nu? Tidningar, reklam, bok och nyponsoppa
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? Ett IKEA-skrivbord, sånt som typ alla har.
Vad var det sista du åt? Spaghetti med skaldjurssås
Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Oj svår fråga. Det kan man ju inte svara på. Det vet man ju inte!
Har du en lavalampa? Absolut inte!
Hur är vädret just nu? 8,6 grader och uppehåll
Vad gjorde du igår natt? Hade tjejmiddag, vilket var trevligt sen chattade jag lite och så sov jag också!
Vem pratade du sist med på telefon? Pappa
Vad gör dig glad? Det mesta!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0