nallebudet

Nu har R gett sig av hemmåt för att fira sin mor och far! Vilket egentligen är ganska bra, för då får jag tid för mig själv att plugga och göra alla planeringar och så.

Å så har jag ringt till mamma och pappa som är i Tunisien. De verkade ha det kanon! Strålande väder, så de skulle bada på förmiddagen och spela golf på eftermiddagen!

Nu ska jag äta frukost och sen sätta igång med pluggandet!



Vad kul, jag ser att de annonserar om Nallebudet under detta inlägg. Ganska roligt eftersom det var just vad jag skickade till pappa i farsdagspresent. Kanske egentligen passar mammor bättre, men jag tror nog att även män behöver mjukas upp med en liten nalle. Och det är ju trots allt tanken som räknas!
Han ringde iaf och sa att det var en present som passade även  en 53-åring!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0