Önskelista till Jul!

Jag vet att det är lite tidigt, men jag tänkte att det kanske är någon som är ute i god tid och vill veta vad jag önskar mig. Så här kommer listan som den ser ut nu!

PRIO 1

  • Liten tunn plånbok i typ brunt skinn
  • Nämnaren prenumeration. www.ncm.gu.se
  • Maskara, Isadora vit och svart
  • Regnkläder, lite snyggare – kan köpas på stadiums julklappskväll… om det blir nån
  • Djupa tallrikar, 12 stycken. Vita på Ikea
  • Prenumeration på typ Hennes
  • Boken – rörelse och idrott, Liber, Åke Hultfeldt, Micke Bergström, mfl
  • Jeanstråd – gärna 2 olika nyanser
  • Jeansnål och en stretchnål till symaskinen
  • Idominsalva - liten tub
  • Stickor strl 12
  • Strykjärn

PRIO 2

  • Spånplatta med skumgummiöverdrag och tyg över det. 1,4 x 1,4 meter
  • Medlemskap i RFSU så att jag får tidningen OTTA
  • Rejäl häftapparat för typ stolar och textiler…
  • Skiva med Lasse Lind(h)
  • Vita kartonger/lådor på IKEA. I alla storlekar, eller ej de minsta.

PRIO 3

  •  (Ett badrumsskåp)
  • Strykbräda – rejäl!!
  •  (Presentkort på Vila)
  • (Pendelkort till Mantorp *studentlegblir billigast!)


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0