Penisfakta och Vad skulle du göra...

...om du för en dag fick byta kön? 

Jag tror att jag skulle gå runt å dra mig i snoppen hela tiden. Och det skulle ju vara lämpligt att söka ett jobb eftersom man i allmänhet har lättare för att få högre lön om man har en penis. Spelar ingen roll om den är 9 eller 23 cm...

På tal om penis så läser jag sexualkunskap...
3000 män mellan 18 och 74 år har mätt sin penis när de haft stånd. Alltifrån 9-23 cm uppmättes. Medellängden var 12-18 cm. Alltså 15 som snitt. Och typ allt i din vardag har snitt penislängden. Dörrhandtag, pennor, fönsterhandtag och mycket mer!!!

Dagens info från mig!!! =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0