Plugg

Hemma efter en dag på praktiken! En skojig dag! Ska vicka på måndag och det ska bli roligt! Första gången liksom och man vet ju hur det är första gången... Jo lite spännande och nervöst!

Allt blev klart med R:s jobb idag! Så himla skoj att äntligen ha fått in en fot någonstans!

Mamma och pappa red på kameler igår. Lyllo dem!

Imorgon håller jag en massa lektioner själv, det är trevligt! På kvällen ska Lina, Jennie och jag hitta på en massa bus. Hehe vad vi ska shoppa! Jag gillar det!!!! Bra idée av Lina! Undrar bara när trippen till Mantorp blir? Eller mer när bilen blir frisk igen. Men som sagt så finns det ju alltid en pendel... Jaja.
På fredag åker jag nog hemhem, det är ju oxå alltid skoj!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0