Sexparty och 25-års fest

Pratade nyss med "Malin i Röttle", vilket var längesedan! Hon undrade om jag ville komma hemhem i helgen och gå på sexparty och 25-års fest. Nu velar jag lite på om jag vill det eller inte. Eller jag vill det, men frågan är om det är värt det... Jag missar ganska mycket plugg tid.
Jag, Lina å Jennie ska hitta på nåt bus på fredag, eller målet med kvällen är att ta oss ut. Vi har tyvärr aldrig lyckats komma ut efter förfesten. Av en eller annan anledning... Behöver ju inte nämna någon incident.
Det betyder att jag bara kommer åka hemhem för ett dygn, så jag ska fundera lite... Åker jag inte hemhem så kommer R hit och det blir mer kvalitetstid om vi är här jämfört med hemhemma eftersom det är så många måsten hemma.

Ja ja, det kommer bli en otroligt skoj helg hursom helst!

Nu har jag ont i magen aftersom jag är så pantad att jag druckit mjölk! Så det lär ju bli ett å annat toabesök innan jag somnar!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0