Sexualkunskap i år 8

Idag hade jag sexualkunskap med åttorna. Mycket intressant.
ALLA killar har homofobi. Och då menar jag inte lite utan helt sjukt mycket. Men jag tror och hoppas att det växer bort.
Vi har även en frågelåda, där de kan skriva frågor som de vill ha svar på angående sex- och samlevnad. Vissa frågor är annorlunda. Och i vissa fall tror jag de har en baktanke med dem. Tar med ett urval här, men jag minns tyvärr inte så många.

Hur liten är den kortast uppmätta snoppen?

I vilken ställning är det lättast att bli med barn?

Vad heter en sån som knullar djur?

Ska man vara försiktig eller är det bara att dunka på?

Gör det ont första gången man har sex?

Kan du inte ge oss kondomer, de är så dyra.

Kan man BARA bli gravid när man har mens?


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: T.G.P

Ööh? Tur att det finns lärare, jag kunde inte svara på nån av frågorna!!

2005-11-10 @ 09:52:52
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Danne

Ja, hur var man själv frågar jag mig? :)

2005-11-10 @ 11:50:02
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0