Skrattat så att jag nästan kissade på mig

Åkte och shoppade idag, fick krypa in och ut genom bagageluckan och fram till förarsätet. Det var roligt

Var på maxi idag, där var det något som sas som gjorde att jag och Sandra fnittrade nåt enormt!

Ännu roligare var när vi hade varit på biltema och jag är nöjd med att ha införskaffat 5 liter färg. Jag klätrar in genom bagageluckan och sätter färgen i baksätet, vad jag inte vet just då är att den lutas mot dörren. Vi lyckas öppna dörren utifrån och botten på hinken med färg ville inte längre vara botten. Så jag har färg på skor, jeans och händer... Och så färgade vi en parkeringsplats med typ 5 liter färg. Vi skrattade så vi kiknade!

Att det aldrig ska gå att ta sig ut till Ikano utan att man ska skratta på sig!...


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Ja se flickor...

vilken kulör var det på färgen?

2005-11-29 @ 08:40:13
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Håkan

Måste bara komma till LKPG och titta på parkeringsrutan.....

2005-11-29 @ 11:30:02
Postat av: Åsa

Hahaha... vilken syn det måste varit... Sitter här o fnissar lite för mig själv...

2005-11-29 @ 21:51:49

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0