slutade tidigt!

Hemma redan klockan 15 vilket är lyx då man har praktik. Jag har haft matte med år 8 idag. Det är riktigt roligt!! Börjar även känna mig hemma inom biologin oxå, det är kul!

På matten gick jag igenom en massa om bråktal. På biologin med åttorna gick vi igenom sexuellt överförbara sjukdomar och de fick även trä på en kondom på en dildo. Och på biologin med niorna disekerade (stavning?) vi koögon. Det är väldigt intressant!!
När jag gick  på gymnasiet disekerade vi en mink. Det var urkul. Mer sånt till skolorna tycker jag!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Som jag kommer ihåg det från vår dissektion av koögon på högstadiet så var de betydligt dallrigare och mer geléaktiga än vad jag hade trott. Men jag håller med om att det var rätt kul:)

2005-11-23 @ 15:27:47
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se
Postat av: Håkan

Föredrar nog att dra på en kondom på en dildo istället för att desikera koögon........puhu

2005-11-23 @ 15:31:52
Postat av: Lina

Nu vet jag! Det stavas dissekera, så Olof stavade det rätt! =) Tur att jag inte ska bli svensklärare!

2005-11-24 @ 08:43:27
URL: http://linasjoblom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0