Snippa muff penis och gren

är några av namnen som eleverna i åttan kallar sina könsorgan.
Nu har jag skrivit på arbetet inom sexualkunskap i några timmar. Det är väldigt roligt, men det tar tid! Jag har lagt upp det så att jag beskriver tjejens respektive killens könsorgan och beskriver dess delar och vilka delar som ger njutning och stimulans. Efter det känns det mer naturligt att komma in på sex och könssjukdomar. Eller vad tycker du Lina?

Nu ska jag räkna ut några mattetal... sen ska jag sova!

Kan tillägga att jag inte fryser längre. 25 ljus tända och termometern visar 24,6 grader. SKÖNT!!! När det var 21,6 så frös jag. Jag borde vänja mig vid att leva lite kallare, men det är svårt. SNacka om att jag kommer frysa hos min älskling i helgen om jag bestämmer mig för att ta mig till honom. Där är det typ 18 grader. Alltså 7-8 graders skillnad. Puuuhh. Fryser bara av att tänka på det. Men det är ju en anledning till att få ligga tätt tätt intill varandra =)

Nu ska jag ladda batterierna för imorgon! Ser fram emot shoppingen med Lina och Jennie. Se om Jennie har lika bråttom in i affären i morgon... hehehe

Gonatt!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0