Trodde inte man kunde göra så lite på så lång tid!

Idag har jag inte gjort så mycket, eller rättare sagt ingenting!

När R åkte var tanken att jag skulle plugga, men icke då! Jag har varit och handlat, vilket var behövligt. Jag har även planerat matlådor för veckan. Det är oxå bra! Å så har jag lagat mat! God mat.

Nu ska jag snart träna, det ska bli skönt.
Sen längtar jag så mycket efter att få prata med min älskling. Men vi ses ju om bara 5 dar så det är ju bara att bita ihop! Kanske ska utmana honom och bror i badminton på lördag... Ska tänka lite först. Men målet för mig är att ta 2 poäng mot honom!

Jaja, för övrigt såär jag otroligt nöjd med inköpet av min korthållare!

Å så har jag kommit på en julklapp till bror och en till mamma och pappa och en till kusinen och en till Louise och en till Frida. Det är bra tycker jag. Så slipper man den där stressen precis innan jul! Jag älskar att ge bort presenter!

Jaja...

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0