Frasvåfflor

Pratade med mamma nyss, hon undrade så över att vaniljsåsen till äppelpajen aldrig stelnade. Jag tänkte inte mer på det, men 5 minuter efter att vi avslutat samtalet ringde det igen, det var mamma. Hon skrattade så att hon kiknade och fick till slut fram att hon försökt göra vaniljsås på frasvåffelpulver. Inte kunstigt att den aldrig stelnade. Det var helt klart dagens roligaste händelse!! Ändå var jag inte med!

Har varit å tränat innebandy idag det var skoj. Det var iofs bara jag som var tjej, vissa killar passar alltid medan andra aldrig passar och tycker det är viktigast att just de själva gör mål...
Jag tränade med en typ av fotbollsstrumpor som strumpor i skorna och fick stora blåsor efter redan 30 minuter under fötterna. Dagens upptäckt blir därför att det är underskattat med riktiga löparstrumpor!!! Gjorde fynd när vi var på kärringarallyt för några veckor sedan, 20 kr för ett par som i en vanlig sportaffär kostar 129 kr.

Imorgon ska jag nog åka hemhem, är ledig i några dar så jag ska nog göra det!! Fy vad skoj det vore!!

Tenta imorgon mellan 8-13, håll en tumme för mig!!!

PUSS!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0