Lars Winnerbäck!!!

Var på lasses 30-årskonsert igår, var typ 20 gånger bättre än när jag såg/hörde honom i Vadstena i somras. Då var det iofs värdelöst! Men jag tycker han var grym igår! Det var mycket trevligt. Bror, Ebba och Rickard kom å hälsade på å följde med vilket var myckt skoj!!
Kommer utförligare om gårdagen imorgon.

Nu är det mycket matte i min skalle! Tentar på måndag så det rinner snart siffror, satser och bevis ur mina öron. Tänker mycket matte hela tiden!
VFU:n strular fortfarande...

Fyller i försäkringspapprena nu, inget skoj och allt måste bli rätt.

Stickar en sjal oxå, det är trevligt, det enda i slöjdväg just nu.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis inte drömma mardrömmar inatt...

Puss å sov gott!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Lindelin

Ja visst var konserten underbar! Jag rös...

2005-10-20 @ 22:32:28

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0