Man ska inte vara snäll!!!

Idag har jag lärt mig att det inte är bra att vara snäll och hjälpsam, det viktiga är att ryta i och visa att man inte tänker ge sig!

Kursansvarig säger att det är viktigt att vi har VFU (VFU = verksamhetsförlagd utbildning) i år 4 eller 5, jag har 7-9. Jag har mailat en si sådär 12-13 mail om att det är viktigt att jag är i år 4 eller 5, men inte fått någon respons alls. Bara svar som säger att jag ska vara glad som har något överhuvudtaget...
Igår blev jag arg och tänkte att jag skulle skriva ytterligare ett mail, men denna gången ett "rakt på sak"-mail, argt med ett annat ord! Jag skrev till VFU-koordiantor att det faktiskt var hennes uppgift och att hon för betalt för att sköta sitt jobb men att jag ansåg att hon inte sköter det. Det blev eld i baken på henne och jag fick ett snällt mail tillbaka om att hon skulle fixa en VFU-plats åt mig.

Så nu börjar det hända lite hoppas jag!

Puss för nu!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

haha, det är så det ska vara:) snart ska vi bowla. då ska jag med ilska slå strike på strike. (eller kanske i rännan, för jag är inte alls arg)

2005-10-21 @ 16:39:14

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0