Igår var en bra dag!

Jag tvättade 6 maskiner tvätt, vek ihop det direkt och manglade alla lakan och handukar och la direkt in allt i garderoberna. Undertiden passade jag på att putsa fönstren, diskade och torkade alla skåp. Sedan dammsög jag och svabbade och så passsde jag på att ta toaletten. Så skönt att verkligen ha tagit tag i allt. Då är det så mycket roligare att åka tillbaks hit efter påsk!!!

När jag gick och handlade gick jag endast iförd badtofflor, mysbyxor, en t-shirt  och en keps! Det ni!!!

Ikväll kommer pappa och hämtar mig, jag ska fira påsk i Gränna. Och så ska jag jobba torsdag tom söndag. Det är bra för då kan det bli en liten slant iaf!!

Jag längtar verkligen bort från Linköping!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0