Jag längtar

Idag längtar jag väldigt mycket efter Rickard. Ändå så har vi pratat med varandra  4 av 5 dagar som han har varit i Spanien. Det är bra, men dyrt...
Så nästa gång vi ska prata blir väl på torsdag, så gissa om det blir ett mail eller 70 tills dess. Hehe.
Men det är bara 39 dagar kvar till tenta nu =)

Så hörru, se till att spela riktigt bra nu där nere i värmen. Jag tänker endel på dig i det här regniga landet och är inte ett dugg sugen på att ta en flygstol ner till tango-landet över påsk.





Är det så här när man är kär när man är liten,
hur blir det så när man är kär när man är stor?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Jag gor sa gott jag kan:-) Nu borjar foten bli bra ocksa, sa da ska det nog fixa sig! Du ar varmt valkommen hit, skulle komma tango-dansandes till flygplatsen for att hamta dig:-)

2006-04-08 @ 18:22:24
Postat av: Lina

Hmm, kanske skulle åka bara för att få se dig dansa tango...

2006-04-09 @ 15:25:14
URL: http://linasjoblom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0