Jag mår bra

Ja jag mår faktiskt väldigt bra!

Jag borde ha en sån grym ångest över de två tentorna som kommer om 18 och 25 dagar. Men jag har faktiskt ingen ångest. Jag borde ha det eftersom jag inte förstår någonting. Eller lite förstår jag ju. Vi satt 4 personer och räknade mellan 10:15 - 14:45, 4,5 timmar alltså, och lyckades bara lösa 2 uppgifter.
Vi har ju omtenta redan efter 2 veckor.
Jaja.

Nu längtar jag mest efter Rickard. Jag har bestämt mig för att ta tag i tenapluggandet efter att Rickard har varit hemma. Hur som helst så kommer han på lördag och jag längtar!

Här regnar det hela tiden...



Peter Dahl
I dag skulle min gymnasieklasskompis fylla 23 år. Tyvärr gör han inte det, han hann precis fylla 19 år innan cancern tog över i hans kropp. Nu finns han inte mer, det är synd. Han var så rolig. En bra människa som ville alla gott.
Det är bra för det är det jag minns av honom. Ett bra minne är när vi var hos honom på fest och pillade ut snusar och tuggummi ur soffan så att hans föräldrar inte skulle bli arga när de kom hem, det var roligt!! Jag har iofs många bra minnen av honom.
Så jag hedrar honom här, knappt 4 år efter att han gick bort.
Jag tänker ofta på texten som stod i dödsannonsen, det är så sant! Kommer dock inte ihåg exakt vad det stod. Så jag ska inte referera till något halvdant.
Men ibland undrar jag vad han hade gjort nu om hann funnits, kanske hade pluggat här i Linköping. Hade varit roligt!
Peter,  Viktor och Björn var de jag tyckte mest om i min klass! Roliga, goa och snälla människor och lite halvgalna. Passade bra ihop med mig!

Jag hurrar iaf för Peter idag! Hurra Hurra Hurra!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0