Mycket lyckad dag!!!

Idag har varit en jättebra dag!

Det var jätteskoj att mappa, bror och farfar var här. Det gick bra, inte ens lite jobbigt.
Jag fick en massa presenter, mer än vad jag förtjänar.
Av bror fick jag alla Lars WInnerbäcks skivor, romantiskt badskum, en tröja och en ögonskugga. Massor ju!! Bror är snäll. Det är mappa och farfar oxå! AV mamma och pappa fick jag bla ett megafint badrumsskåp, kaustiksoda, låda till lådorna, våffeljärn. Och en slant av farfar.
Utöver alla fina presenter så gick vi på stan och njöt av solen och affärerna, av bossesglass (som jag inte fick ont i magen av, åt ändå tre kulor...) och så hann vi med IKEA också.
Vi åt mat här hemma som var väldigt god, skruvade i badrumsskåpet och slingade mitt hår.

Dagen gick så väldigt snabbt, helt plötsligt var klockan 21 och familjen åkte hem. OCh jag var hälften så gammal som mamma, som hon ringde för att säga så fort de åkte ifrån mig

Det var jätteskoj att ha dem här en dag!!!


När de hade åkt hem pratade jag med Rickard, hans present var att han kommer hem till mig redan på lördag! Då frågade jag om jag fick sova hos honom eftersom mappa ska ha fest. "nä det får du inte för vi ska bo på hotell, vi får upp mat till rummet" säger han då.. Han är ju bara för underbar!

Jag avslutade kvällen hos Åsa, med mina vänner. Det var som vanligt mycket trevligt!! Det är härligt med sånna vänner!

Dagen idag slutar med att jag går och lägger mig med ett leende! Hela dagen från morgon till kväll har varit jättebra!!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0