Uppdaterad Önskelista

Jag trodde att man skulle sluta med önskelistor när man blev gammal. Tydligen är jag inte så gammal än.

Här kommer några saker som jag känner att jag behöver...

Badrumsskåp, bredd 39 cm.
Badskum
Brännbara skivor
CD/DVD-hylla
Bidrag till Grönt Kort...
Hylla under bänken... hmm mest av pappa =)
Rejäl häftapparat för typ stolar och textiler…
Klippning hos frisören
Kort kjol av någotslag, vit, svart eller jens... Även volangkjol Gina Tricot, svart vit eller ceris...
Lars Winnerbäck, Efter nattens bränder- Samlingsskiva 1996- 2006. Tips till bror. Går bra bränd...
Linnen/ toppar i alla färger
Lådor till lådorna...
Rensning av vattenlås och avlopp
Telefon ej bärbar
Våffeljärn
Vårskor

Ögonskugga, Isadora Gleaming eye Shadow WET & DRY, H&M har specialpris. Den vita varianten (och eller turkos)


Japp det var det. Borde önska mig ett bättre minne oxå...
När jag skulle åka hem idag hittade jag först inte nycklarna, sedan höll jag på att glöma maten i bilen. När jag hämtade maten la jag min plånbok på bagageluckan och glömde den där. Som tur var lyckades jag stoppa mappa innan de hann åka för långt så att jag kunde hämta min plånbok. Förstår inte hur jag har klarat mig i 3 år i Linköping utan att ha tappat bort plånboken eller nycklarna helt.

Ett bättre minne oxå

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Och du kallar mig förvirrad för att glömma anmäla mig till en gammal omtenta, jag vet i alla fall vart jag har min plånbok ;-P Haha

2006-04-19 @ 22:15:40
URL: http://jennie12.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0