Badrummet gör mig förbannad

Alla dessa snickare som kommer och går.
Ibland jobbar de, men oftast gör de ingenting. En gång kom bara en upp, då satt den andre kvar och sov i bilen. Han var ju bakis, så han kunde ju inte jobba...
De kommer när man ligger och sover, sen åker de snabbt iväg på fika igen. Jag förstår mig helt enkelt inte på dem.

Nyss när jag kom hem efter att ha fikat med några vänner på stan och ätit smörgås och druckit ca en liter vatten (var så nödig som man bara kan bli) så fanns det ingen toalett på toan.
Sitter nu och knipar för allt jag kan tills Rickard kommer hem med tåget. Han får nämligen följa med mig ner i den mörka tvättstugan när jag ska pinka.

Hur som så var det skitskoj att träffa Jennie och Lina idag. En massa skratt och nya planer inför hösten. Och en massa skvaller så klart!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0