Kusinerna, tenta & United 93

I onsdags var kusinerna med respektive här och hälsade på. Det var trevligt, men de är ju trevliga så vad annars skulle vi räkna med?!?

I går skrev jag en tenta, tredje gången skulle man kunna säga. Men det känns bara som att jag har gett den en ärlig chans en enda gång. Och det var vid första tentamenstillfället. Vid andra tog bror studenten och jag kände mig stressad hela tiden. Och igår hade jag vä inte riktigt pluggat så mycket som man ska inför en tenta. Uppladningen var att jag jobbat 6 veckor före tentan. Den som lever får se hur det gick.

Igår var ennars en mysig dag. Jag jobbade till klockan 18:10 och sen gick jag hem och svidade om. Vi gick ner på stan och satte oss på en uteservering och mumsade mat och det blev även en dessert. Smarrigt. Sen blev det att vi gick på bio, United 93. En film som nog gör alla människor lite flygrädda. Är man det inte innan man ser filmen, så blir man det garanterat efteråt. Mäktigt med en helt knäpptyst biosalong i typ 105 minuter!!!

Idag blir det mer jobb innan mappa kommer upp och hämtar hem oss för den årliga kräftskivan!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0