Städ eller plugg?!?

Jag har ju som sagt en omtenta den 18 augusti och borde verkligen plugga så att jag klarar den. Men som vanligt när det gäller skolan finns det ju så mycket annat som man tycker är roligare. Som tillexempel att storstäda lägenheten. Så det är vad jag har gjort idag. Men fint blev det!!!

Nu ska jag bara diska innan jag ska sätta mig och plugga.


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Det är mycket lättare att sortera tankarna då man har ordning och reda omkring sig... då kan man liksom inte smita undan sen och skylla på att man måste städa... Lycka till med pluggandet iaf!!

2006-08-07 @ 21:07:33
URL: http://asahedegren.blogg.se
Postat av: Mamma

Har du mycket nu? Hur som helst - lycka till med tentan!

2006-08-15 @ 08:47:07

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0